Компанія Apple ввела в віртуальному магазині iTunes можливість обліку дзвінків та електронного листування користувачів. Оновлення в правилах Apple з'явилося незабаром після виходу iPhone Xs. Само собою, це не сподобалося користувачам, адже їх дзвінки теж відстежуються. Аналітики впевнені, що кількість спаму, як і так дзвінки та електронні листи збільшаться в кілька разів за декілька років.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
"Щоб виявити і запобігти шахрайству, інформація про те, як ви використовуєте свій пристрій, включаючи приблизну кількість телефонних дзвінків або відправлених та отриманих електронних листів, буде використовуватися для обчислення оцінки довіри до пристрою", – йдеться на сторінці iTunes Store and Privacy. Таким чином компанія хоче викорінити спам у своїй екосистемі девайсів.
Збір даних потрібен, щоб скласти "рейтинг довіри" користувачів. Apple заявила, що нова рейтингова система може використовуватися для боротьби з шахрайством, хоча конкретні приклади того, як це буде працювати, не були надані. У користувачів як і раніше залишилися деякі питання з приводу принципу роботи.
Метод, за словами співробітника компанії, зокрема, допомагає встановити, чи дійсно покупку здійснює реальний користувач.
Як повідомляв Знай.uа, американська компанія Amazon представила AmazonBasics Microwave - мікрохвильовку, керовану за допомогою голосового помічника Alexa.