7 листопада в Києві відбудеться третій Конгрес Retail Expo-2018 — наймасштабніша подія року для українського рітейлу.

У програмі — три потоки сильного практичного контенту, мотивуючі виступи і майстер-класи експертів ринку рітейлу, відверті ток-шоу і дискусії з лідерами індустрії, спеціалізована виставка рішень і технологій для роздрібного бізнесу, вечірня програма з Церемонією нагородження переможців Премії Best Retail Project 2018.

Кожен з трьох потоків ділової програми має індивідуальну тематику. Перший присвячений ефективному управлінню бізнесом в умовах гіперконкуренції; другий — сучасним правилам успішних продажів для операційних директорів, керівників магазинів і продавців нового сервісного покоління; третій — для тих, хто хоче раз і назавжди розібратися і почати застосовувати smart-технології в бізнесі.

Ключові питання ПЕРШОГО потоку ділової програми:

• Як побудувати успішний бізнес в сучасних реаліях і стати компанією №1 на ринку?
• З чого складається репутація лідера ринку? Як повторити успіх?
• Як бренду побудувати комунікацію з покупцем, щоб заслужити лояльність?
• Як захистити бізнес від рейдерів?
• Якими звичками має володіти керівник, щоб позитивно впливати на команду?

Популярні новини зараз
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Показати ще

Ключові питання ДРУГОГО потоку ділової програми:

• Як збільшити прибуток магазину?
• Як і навіщо створювати мультисенсорний мерчандайзинг?
• Як грамотно продавати «важкі позиції» і не завантажувати склад залишками?
• Як правильно планувати продаж і розрахувати середній чек в різні сезони?
• Як знайти, навчити і мотивувати продавця нового сервісного покоління?

Ключові питання ТРЕТЬОГО потоку ділової програми:

• Які інновації слід впроваджувати, щоб не зникнути з ринку?
• За які інновації споживач готовий платити?
• Як дизайн мислення допомагає впроваджувати нові рішення без факапів та спротиву команди?
• Як використовувати популярні канали діджитал-маркетингу, щоб не «спалити» бюджет?
Спікерами Конгресу Retail Expo-2018 стануть 50 провідних фахівців у галузі рітейлу, девелопменту, IT-технологій. Вже підтвердили свою участь: Томаш Вроблевський, СЕО Watsons Ukraine, Наталія ДМИТРЕНКО, Директор з маркетингу Arricano Real Estate PLC, Ганна КОРЯГІНА, Комерційний директор Ceetrus Ukraine, Павло КОЖУХАР, Директор з маркетингу Domino's Pizza, Ігор ДІДОК, Партнер DOT_DOT Innovation, Марія МИЛАШЕВИЧ, Старший аналітик споживчих ринків Східної Європи Euromonitor Intrnational, Георгій ШАЛДИРВАН, Операційний директор Zeebra, Ольга НОСОВА, директор з маркетингу Агромат, Наталія МАКСИМЕНКО, Керівник роздрібного напрямку NYX Professional Makeup, та інші експерти.

Конгрес Retail Expo-2018 збере понад 500 учасників, 80% з яких — представники роздрібного бізнесу.

Детальніше про участь у Конгресі Retail Expo-2018: www.retailexpo.com.ua
Вартість квитків у жовтні:

1400 грн — для представників рітейлу і ТРЦ

4500 грн — для сервісних компаній

Знижка 10% за промокодом для всіх учасників.

Щоб скористатися знижкою, введіть промокод ZNY-041018 у відповідне поле реєстраційної форми на сайті www.retailexpo.com.ua.