Компанія Apple купила аналітичну компанію Asaii для вдосконалення розділу рекомендацій в стрімінговому сервісі Apple Music.

Про це повідомляє Apple Insider з посиланням на Axios.

Компанія Apple прибрала стартап Asaii, який займається аналізом музичних переваг користувачів.

Вартість угоди склала близько 100 млн доларів. Це повинно підвищити конкурентоспроможність Apple Music перед Spotify та дозволить пропонувати користувачам більш якісну музику.

"Це дозволить Apple давати своїм користувачам більш якісні рекомендації щодо тих чи інших музичних композицій", - відзначає агентство.

Компанія Asaii розробила і успішно використовує технологію з використанням штучного інтелекту та машинного навчання. Алгоритм компанії аналізує дані популярних соціальних мереж, а також із сервісів Apple Music, Spotify, YouTube і SoundCloud, і таким чином допомагає виділити найпопулярніші композиції.

Також важливо, що алгоритми Asaii просувають маловідомих талановитих музикантів. В компанії заявляють, що їхній алгоритм здатен знайти композицію за два місяці до того, як вона потрапить у топи світових стримінгових сервісів.

Це серйозно урізноманітнить плейлисти користувачів і спростить розкрутку зірок.

Популярні новини зараз
Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Нагадаємо, Apple може об'єднати свій оригінальний відеоконтент з новинами, журналами, Apple Music і iCloud. Компанія планує зробити підписку на новини та журнали вже в наступному році, і розглядає можливість зв'язування її з відеоконтентом, який стає все більш популярним.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Apple порадує нечуваною щедрістю у "чорну п'ятницю".

Також "Знай.ua" писав, Apple випустить "шоколадний" iPhone