Замість того, щоб вирішувати реальні проблеми і працювати над поліпшенням фірмового програмного забезпечення, компанія Microsoft воліє займатися іншими речами. Приміром, у свіжому оновлення операційки зник мікшер гучності, яким користувався абсолютно кожен користувач ПК.

Ось вже як два десятки років є звичний мікшер гучності, який ніяк не змінювався з точки зору функціональних можливостей. З його допомогою можна було прибрати або додати гучності відтворення звуку з пристрою за кілька секунд. Тепер же це неможливо. При натисканні на значок гучності відкривається спеціальне окреме меню в новому вікні під назвою “Параметри пристроїв і гучності програми”.

Тільки в ньому можна змінити гучність, зробивши звук голосніше або тихіше, або ж за допомогою гарячих клавіш, якщо користувач володіє ноутбуком. Багатьом користувачам подібне нововведення гарантовано доведеться не до душі, тому як потрібно виконувати зайві додаткові дії, тоді як раніше все було набагато простіше.

Популярні новини зараз
Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все Медична помилка перетворила життя українки на пекло: "Те, що ви вижили – це феномен" Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію
Показати ще

Нагадаємо, що гучний смартфон від китайської корпорації Nubia розмели за хвилину після початку продажів. Варто зазначити, що перша партія була 100 000 смартфонів Nubia X, який отримав відразу два дисплея і корпус у формі моноблока. Також девайс залишився без фронтальної камери, але другий екран допоможе зробити селфи з допомогою основної.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Xiaomi відома своїми пристроями, які шокують весь світ низькою ціною. Таким чином з'явилися на прилавках бездротові навушники, ціна яких близько 25$. Девайс здатний працювати без підзарядки близько 7 годин, забезпечуючи зручне використання.

Знай.uа писав, що після презентації нових девайсів від Apple, ціни на продукцію компанії на території Росії помітно підвищилися. Тім Кук назвав причину цього - занадто слабка економіка країни і нестабільна валюта.