Корпорація Apple планує запустити платний новинний сервіс на базі вже існуючого безкоштовного додатку Apple News. Він буде працювати з підписці; в обмін на щомісячний платіж користувачі зможуть читати необмежену кількість матеріалів різних видань. Американські ЗМІ вже назвали новий сервіс "Netflix для новин". Як повідомляє Buzzfeed, він буде представлений на презентації Apple 25 марта.

Планується, що підписка на новий сервіс буде коштувати 10 доларів місяць, але про остаточну ціну, за словами джерел The Wall Street Journal, Apple ще не домовилася з видавцями, яким запропоновано надати контент для сервісу. Керівництво деяких американських ЗМІ, в тому числі The New York Times, The Washington Post і самого The Wall Street Journal, невдоволена умовами Apple.

Популярні новини зараз
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Корпорація планує забирати собі половину доходу від нового сервісу, а іншу половину ділити між виданнями-партнерами залежно від того, скільки часу користувачі будуть проводити в додатку, читаючи їх статті. ЗМІ вважають, що це несправедливо, але Apple стверджує, що вони зможуть добре заробляти за рахунок розширення бази передплатників.

Крім того, Apple не хоче ділитися з партнерами особистою інформацією користувачів, зокрема, їх електронними адресами та даними банківських карток. Як відзначає The Wall Street Journal, ці відомості ЗМІ використовують для побудови власної бази передплатників. Також видання побоюються, що новий сервіс від Apple "з'їсть" їх платну аудиторію у тому числі за рахунок дешевизни (наприклад, підписка на The Wall Street Journal коштує 39 доларів в місяць).

Ще один предмет переговорів - річний контракт, який Apple пропонує видавцям. Одні хочуть домовитися про більш тривалу співпрацю; інші, навпаки, побоюються зв'язувати себе довгостроковими зобов'язаннями.

Платний новинний сервіс називають спробою Apple заробляти на сервісах, а не на пристроях, які купують вже не так добре, як раніше.

Нагадаємо, бездротова зарядка AirPower від Apple засвітилася в мережі.

Раніше Знай.uа повідомляв, справи у Apple йдуть дуже погано, і в компанії придумали, як збільшити число продажів нових iPhone.

Знай.uа писав, що дизайн китайського Oppo R19 вперше з'явився в мережі