Як відомо, у прийдешньому лінійці смартфонів Xiaomi Mi 9, яку представлять вже завтра, буде дві моделі з прозорою задньою кришкою, як у торішньої моделі Xiaomi Mi 8 Explorer Edition. В минулому році, компанія практично нічого не розповіла про задній кришці, крізь яку можна було побачити начинку телефону. Проте, величезна кількість користувачів вважало, що їх обдурили, у зв'язку з чим Xiaomi тепер заявила, що це всього лише 3D-наклейка, яка створює ефект прозорості задньої кришки смартфона.

І хоча в минулому році компанії вдалося здивувати публіку незвичайним дизайном смартфона, в цьому Xiaomi довелося сказати всю правду, щоб не образити своїх фанатів. Втім, навіть з наклейкою смартфон виглядає свіжо і незвично.

Що стосується самого девайса, новий флагман Xiaomi Mi 9 дешевим не буде, в порівнянні з 8 Mi він подорожчає приблизно на $150. Однак, по передзамовленню його можна взяти за 600 доларів, що не може не радувати. Втім, якщо докинути ще 100 доларів, то можна придбати топовий iPhone XR з характеристиками цього флагмана.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Показати ще

Нагадаємо, що компанія Xiaomi представить бюджетну версію флагмана Mi 9 Lite, який отримає топові характеристики, при цьому ціна буде цілком адекватною. Так, смартфон не отримає топовий процесор, так і камера буде не кращою на ринку, але за ціну в 235 доларів смартфон більш ніж вигідно купувати.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Xiaomi приготувала оновлення прошивки MIUI 10 для своїх смартфонах. Тепер же в мережі з'явилися фото, які підтверджують той факт, що прошивка покращує характеристики камери. Знімки, зроблені в нічний час доби виходять набагато краще.

Знай.uа писав, що Google Chrome дав збій. Тепер у користувачів деякі розширення відмовляються працювати. Справа в тому, що Google проводить експеримент, і задіяв у ньому звичайних користувачів браузера.