Фахівець з кібербезпеки під псевдонімом e-sushi розповів в Твіттері, як зіткнувся з незвичайною вимогою Фейсбука при реєстрації нового аккаунта. Соцмережа запитала пароль від електронної пошти, щоб підтвердити адресу. Дивно, але ніхто до цього не помічав, що соцмережа запитувати доступ до особистих даних користувача на іншому сервісі. Враховуючи, що електронна пошта повинна бути обов'язково захищеною, Facebook виглядає на цьому тлі дуже нахабним.

Експерт зазначив, що хоча на сторінці є кнопка “подивіться, як це працює”, насправді вона неактивна. При цьому соцмережа не пропонує інших способів підтвердження пошти. Судячи з усього, підтвердження паролем потрібно тільки при використанні маловідомих поштових сервісів. Проте, компанія не повинна мати доступ до особистих даних користувачів на сторонніх сервісах, навіть маловідомих.

У Facebook відзначили, що така практика є не кращим варіантом, і незабаром від неї відмовляться.

Популярні новини зараз
У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників Не затягуйте: кому доведеться оформляти лист до Пенсійного фонду Отримали зарплату, зробили заначку та залишилися без грошей: українців попередили про неприємності вдома
Показати ще

Нагадаємо, що інсайдери розповіли, як відбувається створення нової моделі iPhoneпочинаючи від дизайну, закінчуючи появою апарату на прилавках. Що дивно, розробка девайса закінчується за рік до його випуску. Іншими словами, як тільки випускався iPhone X, компанія вже розробила всі 3 моделі iPhone XS. Після цього компанія вже налаштовує iOS, і вже після цього дає випробувати апарат тестерам, які використовують ці пристрої як основні.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що інсайдери назвали дату виходу iPhone Mini. По суті, це інша версія iPhone SE 2. Компанія приготувала сюрприз для фанатів компактних телефонів, яким не потрібна гігантська діагональ пристроїв. Серед іншого, девайс отримає покращений процесор, а також всі сучасні нововведення.

Знай.uа писав, що глава Xiaomi пообіцяв позбавити смартфони від набридливої реклами. Серед іншого, компанія просто перестаралася з відображенням реклами користувачам, які досить холодно відреагували на такий хід.