Ресторани McDonald’s в США запускають функцію розпізнавання замовлення клієнта.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗазначається, що технологія буде розраховувати погоду, час доби, трафік і інші фактори.
Ізраїльський стартап Dynamic Yield, який купила компанія McDonald’s в березні 2019-го, розробив штучний інтелект передбачення замовлень клієнтів.
Передає MediaPost.
В залежності від погоди, часу доби, трафіку і найпопулярніших замовлень, функція буде передбачати замовлення їжі і напоїв клієнта.
Штучний інтелект від Dynamic Yield підключений до інтернету, мобільних додатків, email, колл-центрів. Завдяки цьому компанія максимально оцифрує взаємодію клієнта і ресторану.
Найближчим часом система буде запущена в сотнях ресторанах McDonald’s в США, а потім запрацює і в інших закладах по всьому світу.
“Технології є найважливішим елементом нашого Плану розвитку, підвищуючи зручність користування для клієнтів. Завдяки цьому придбанню ми розширюємо і нашу здатність посилювати роль технологій і даних в майбутньому, а також швидкість, з якою ми зможемо реалізувати наше бачення створення більш персоналізованого досвіду для клієнтів”, - резюмує президент і виконавчий директор mcdonald's Corporation Стів Истербрук.
Ще ми писали, що Компанія BAE System успішно провела льотні випробування першого у світі безпілотного літака Magma без закрилок.
Сьогодні звичайні літаки покладаються на складну систему закрилків, елеронів, рулів висоти та інших поверхонь керування, щоб маневрувати в повітрі. Незважаючи на більш ніж сторічну історію авіації, це складна, важка і дорога система залишилася практично незмінною. Лише завдяки прогресу в авіабудуванні, механізми вдається спростити, і навіть поліпшити в деяких випадках, але принцип роботи залишається незмінним.
Нагадаємо, Український стартап зробив революцію в медицині
Як раніше повідомляв "Знай.ua", Українські інженери розробили унікальну екологічну упаковку
Також "Знай.ua" писав про те, що Ілон Маск з'єднає мозок людини з комп'ютером