З усіх новинок світового автопрому дати бій Volkswagen Tiguan, KIA Sportage, Hyundai Tucson здатен тільки компактний кросовер Peugeot 3008.

Нещодавно на каналі Znaj.Auto в YouTube оприлюднили повний огляд цього "м'язистого монстра". Так що він собою являє насправді?

Швидкий та емоційний

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Для тих, хто бодай раз сідав за кермо Peugeot 3008, пересісти за інший дуже складно. Якщо раніше це був скоріше мінівен, роздутий в кросовер з переднім приводом, то тепер це яскравий, динамічний і дуже "запальний" паркетник. Причому підкреслено передньопривідний.

Почуття смаку прослідковується перш за все у художників, котрі створювали оздоблення всередині та зовні. Хромовані елементи вносять нотки футуризму, полегшує керування і "суфлерська будка" на панелі приводу.

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Зручна також програмна оболонка приладової панелі і мультимедійної системи, екран якої стоїть над центральною консоллю. Але виведеної на неї інформації настільки багато, що в очах "рябит"ь від великої кількості піктограм. "Погравшись" з налаштуваннями, можна встановити порівняно класичний варіант приборки з двома круглими шкалами, між якими є позначення цифрового спідометра.

Хватка на мільйон

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Під капотом Peugeot 3008 ховається бензиновий турбоагрегат об'ємом 1,6 л. і потужністю 150 к.с.. Для цінителів економічної їзди є ще дизельний 2,0-літровий мотор такої ж потужності. Правда, він на 100 тисяч дорожче бензинового побратима. Коробка передач для всіх одна, а саме японська 6-ступінчаста Aisin.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Їздить автомобіль під стать зовнішньому вигляду, тобто дуже динамічно. Підвіска в ньому зовсім кроссоверним. Вона більше схожа на ту, що ставлять на спортивний хетчбек Peugeot 308. І це не дивно, адже побудовані обидві машини на одній модульній платформі. Паркетник тримається на дорозі чіпко. Крен в поворотах мінімальні. Автомобіль навіть майже не киває носом при екстреному гальмуванні, що властиво багатьом кроссоверам з м'якими пружинами. Французи не стали шукати компромісів і подумали, що добре затиснутий драйвовий паркетник буде затребуваний в Європі.

Чому у Peugeot 3008 немає повного приводу?

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Фахівці Peugeot відповідають, що повний привід тепер кроссоверам ні до чого. Ця теза вже не перший рік доводить однойменний монопривідний болід Peugeot 3008 в ралі-рейдах "Дакар", "Африка рейс" і "Шовковий Шлях". Грандіозні перемоги, які здобуває на цій машині Себастьян Льоб, дійсно похитнули авторитет повного приводу і змусили конкурентів створювати для гонок по пісках і степах подібні конструкції.

Peugeot 3008
Peugeot 3008

Моноприводні французькі машини обходять конкурентів за рахунок малої ваги, високого кліренсу і грамотної компоновки. І нехай у спортивного Peugeot 3008 з цивільною версією немає нічого спільного, французькі маркетологи впевнені, що їм вдасться переконати автомобілістів в перспективності такого типу трансмісій.

Нагадаємо, General Motors готує до виходу електричний Hummer.

Як повідомляв Знай.ua, автогігант BMW, який відкликає в Європі 560 тис. автомобілів, виводить на ринок нового гравця - BMW 8-Series Gran Coupe 2020.

Також Знай.ua писав, що Volkswagen приємно здивувала користувачів електрокарів.