Автомобільна громадськість давно стежить за проектом Byton. Тепер на Франкфуртському автосалоні представили серійний електричний кросовер, який відправиться і в Європу, і в США. Автомобіль точно сподобається користувачам, так як це тепер повноцінний конкурент Tesla.

Інтер'єр демонструє більш футуристичні рішення. Багато в чому завдяки, звичайно, величезному дисплею інформаційного комплексу. До того ж, китайці примудрилися додати екран прямо в кермо, що виглядає дуже круто. Правда, про безпеку можна забути.

Що з технікою? Базовий електромобіль Байтон отримав задній привід і електромотор потужністю 272 л. с., а 72-кіловатна батарея обіцяє запас ходу в 360 км. Повідомляється, що топова версія буде проїжджати цілих 435 км. Правда, цінник в 45 тисяч доларів може відлякати покупців, змусити їх задуматися про покупку Tesla.

Популярні новини зараз

Мінімальна зарплата незабаром потішить українців: який сюрприз готує Кабмін Зеленського

Дорофєєва попрощалася з Дантесом: останнє фото пари довело фанів до сліз

Близький друг Заворотнюк назвав вражаючу причину хвороби "прекрасної няні": Фріске теж цим захоплювалася

Груди Каменських ледь не випали з вузького боді: неможливо дивитися в очі

Показати ще

Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.

Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.

Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.