Ряд моделей смарт-телевізорів, серед яких є пристрої Samsung і LG, а також девайси Roku і Amazon FireTV, відправляють сервісу Netflix і стороннім рекламодавцям інформацію про місце розташування та IP-адресу користувача. До того ж, ці дані потрапляють до рук сторонніх компаній, які займаються таргетингової рекламою.

В Прінстонському університеті, де проводили незалежний аналіз “розумних” телевізорів, виявили, що частина додатків для пристроїв Roku і FireTV відправляють особисту інформацію про користувачів стороннім компаніям, включаючи навіть такого гіганта, як Google. І хоча раніше Google повідомляли, що ніяку інформацію вони не збирають (мова йде про незаконне стеження), то в цей раз компанія не зможе викрутитися, так як про збір інформації користувачі не знали.

Телевізор дається інформацію стороннім особам про те, коли і скільки часу власник пристрою проводить вдома.

Популярні новини зараз
Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Втім, в Google, Facebook і Netflix підтвердили факт збору інформації.

Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.

Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.

Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.