Вчені відкрили в 30 світлових роках від Землі неймовірну планету-гіганта, яка не повинна була з'явитися в Сонячній системі, згідно з сучасними теоріями формування планет.

Відкриття зробила група астрономів з різних країн, передає журнал Science.

Дослідники порівнюють цю планету з Юпітером, але додають, що вона обертається навколо крихітного "червоного карлика". Розміри нової планети GJ 3512b дуже значні, за словами вчених.

Астроном Пітер Вітлі з британського університету Уоріка зазначив, що раніше вчені і припустити не могли існування такого космічного тіла:

Путін пустив у хід погрози та ультиматуми, Зеленський такого нахабства точно не очікував: "Треба домовлятися"

Аферисти придумали нову збочену схему, українці втрачають останнє: "Розпишіться..."

На дні древнього озера вчені виявили пернатих чудовиськ, чекали на людей мільйони років: неймовірні кадри

Повне відео постільної сцени з голою дружиною Харламова Асмус злили в мережу: "Скільки заплатили?"

"Але ми не могли бути в цьому впевнені, тому що за крихітними зірками дуже складно спостерігати, вони дуже бляклі. При цьому "карлики" набагато частіше зустрічаються, ніж великі зірки, подібні Сонцю".

Для того, щоб простежити за "червоним карликом" GJ 3512 дослідники користувалися телескопом з Іспанії і США.

Нагадаємо, що вчені розкрили секрет довгого і щасливого життя: все починається з посмішки.

Як повідомляв Знай.uа, Нібіру надіслала на Землю гінця: новонароджений слонорил-мутант передрік війну і кінець світу, фото.

Також Знай.uа писав, прибульці з Нібіру почали діяти: знищення землян почнеться з хвилини на хвилину, відео.