Астрофізики з Японії, Європи і Сполучених Штатів знайшли мегаструктуру, яка якимось чином пов'язує різні галактики. Про це йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі Science.

"Газ складається з ниток, положення та швидкість яких корелюють зі зіркоутворюючими галактиками, підтверджуючи теоретичну картинку", - відзначають вчені в дослідженні.

Наголошується, що дане відкриття підтверджує теорію про створення галактик після Великого вибуху, згідно з яким об'єкти Всесвіту з'являються саме на перетині галактичних ниток або так званих "філаментів".

Крім того, астрофізики змогли "спіймати" ці філаменти, що зв'язують галактики у скупченні SSA22 в сузір'ї Водолія.

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Фахівці вперше помітили галактичні нитки з допомогою ультрафіолетового випромінювання "Лайман-альфа", який дає змогу побачити процес іонізації нейтрального газоподібного водню.

Нагадаємо, що сталося з чорною діркою всередині Чумацького шляху.

Як повідомляв портал Знай.uа, в NASA показали, як чорна діра викривляє простір і час.

Також портал Знай.uа писав, що сім вогняних куль просто впали з неба: наймістичніше явище світу потрапило на відео.