Відома компанія Google оприлюднила результати дослідження про взаємодію споживачів з онлайн-ритейлерами, яке провела компанія KANTAR.

Так, це дослідження дає уявлення про те, як громадяни України оцінюють покупки в онлайн-магазинах, наскільки задоволені своїм досвідом, лояльні до звичних магазинах і чи готові вони порадити улюблені магазини.

Дане дослідження показало, що в Україні рівень задоволеності покупкой в онлайн-магазинах значно нижче, ніж в середньому у світі. Оцінюють, як відмінний або дуже хороший всього 59% українських покупців, у той час як середній світовий показник становить 69% задоволених.

Також українські споживачі знають в середньому 12 онлайн-магазинів, проте замовляють лише 3. До того ж, така тенденція спостерігається у всіх країнах, в яких провели дослідження. Після здійснення покупки в одному з онлайн-магазинів 35% покупців не замовляли у цього рітейлера (22% у світі), а 65% споживачів залишилися лояльними до свого онлайн-продавцю (78% в світі).

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики
Показати ще

53% українських покупців рекомендують іншим свої улюблені онлайн-магазини (48% у світі, 52% - Польща, 44% - Чехія).

До того ж, українські споживачі з характеристик онлайн-магазинів вище всього оцінюють асортимент товарів – 60% і простоту навігації і пошуку товарів – 55%. Найнижче оцінюють: простота повернення товару – тільки 30% опитаних оцінили на відмінно; а також програми лояльності онлайн-магазинів і наявність безкоштовної доставки товарів – 31% і 34% задоволені.

35% покупців виявилися задоволені гарантованої дати доставки, а 38% – швидкістю. Простоту і швидкість обробки оплати товару добре оцінив 51%, а швидкість завантаження сайту або програми – 58%.

Слід зазначити, що дане дослідження проводилося за замовленням компанії Google в 17 країнах, у період квітень-травень 2019 року. У ньому взяли участь у загальному 35 тисяч респондентів у віці старше 16 років.

Нагадаємо, що в офісі Google виявили справжнє кладовище з "віртуальними мерцями".

Як повідомляв портал Знай.ua, компанія Google додала довгоочікуваний режим фарбування чорно-білих фотографій в Google Фото. Тепер кожен бажаючий може зробити чорне-біло фото кольоровим, без будь-яких знань і вмінь.

Також портал Знай.ua писав, що незабаром після релізу десятій версії своєї мобільної ОС Google опублікувала "дорожню карту" з датою повного переходу нових Android-пристроїв на актуальну версію прошивки.