Поки експерти намагаються спрогнозувати, коли ж почнуть падати ціни на електромобілі, виробники будують плани по значному збільшенню їх продажів. Наприклад, Hyundai до 2025 року має намір продавати не менше 560 тисяч електрокарів в рік. Враховуючи, що електрокари поступово захоплюють автомобільний ринок, у компанії є всі шанси очолити його.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Збільшити продажі в 17 разів південнокорейський автовиробник планує за рахунок розширення лінійки електрокарів до 16 моделей. Зараз в автосалонах Hyundai можна знайти тільки дві електричні моделі – хетчбек Ioniq і кросовер Kona. Втім, це лише питання часу, і автомобілі підійдуть для будь-якого покупця, в залежності від побажань і вартості.
Цифри, звичайно, значні, але і суперники теж не сплять: Volkswagen має намір випустити 22 мільйона електромобілів протягом наступного десятиліття, у той час як General Motors збирається продавати по мільйону “електричок” щорічно до 2025 року.
Втім, аналітики повідомляють, що Hyundai може не встигнути виконати план, так як витрати на виробництво електрокарів можуть позначитися на загальній прибутковості.
Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.
Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.
Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.