В День холостяка, 11 листопада, витрачені українцями на AliExpress суми можна сміливо оцінювати в десятки мільйонів американських доларів. Схоже, китайці вміють радувати покупців, так як знижки були просто неймовірними.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Глобальні успіхи Alibaba Group (куди входить і AliExpress) набагато більш вражаючі. Тільки за перші 68 секунд 11 листопада 2019-го вдалося розпродати товарів на цілий $1 млрд.
Всього за добу обсяг продажів встановив черговий рекорд - $38,4 млрд, що на 26% більше торішнього результату. Це означає, що китайські магазини стають все популярнішими, а замовляти товари максимально вигідно. Кількість замовлень зросла на 24% - до 1,042 млрд. Найбільшою популярністю, у тому числі і серед українців, користувалися товари таких брендів: Apple, Bose, Estée Lauder, Gap, H&M, L ' Oréal, levi's, MUJI, Nestlé, Nike, Philips, The North Face, Under Armour, Uniqlo. Половина з них - це бренди одягу і взуття, а інші продають електроніку, як Apple.
Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.
Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.
Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.