Астрономи вважають, що наша галактика - Чумацький Шлях - практично вибухає чорними дірами. Зазвичай передбачалося, що ці чорні діри можуть досягати маси, в 20 разів перевищує масу Сонця, але відкриття “жахливої” чорної діри, маса якої приблизно в 70 разів перевищує масу Сонця, здивувало китайських астрономів.

Чорна діра

В новому дослідженні, опублікованому в журналі Nature 27 листопада, дослідницька група з Академії наук Китаю вдивлялася в галактику з допомогою многообъектного оптичного телескопа (Lamost), розташованого в Обсерваторії Сінлун в Китаї. Чорні діри не випромінюють світло. Поки вчені знайшли пояснення появи цієї величезної чорної діри.

чорна діра

Скільки українців отримують пенсію понад 10 тисяч гривень: у ПФУ розкрили дані

"Я ревнувала!": Кароль вилаяла Балана просто на "Голос країни" через яскраву білявку

"Грошей у фонд більше не надійде": що загрожує пенсіонерам уже в березні

Українцям згодують "золотий" хліб і "діамантові" яйця: простих громадян стривожили новими цінами на продукти

Нагадаємо, що Маск похвалився рекордними предзаказами на унікальний електрокар. Тепер цей показник досяг позначки в 250 000.

Як повідомляв Знай.uа, Facebook почне виплачувати користувачам гроші за перегляд реклами та опитувань.

Також Знай.uа писав, що Samsung пообіцяла оновити десятки моделей смартфонів до актуального Android.