За останнє десятиліття ми побачили, що смартфони стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Завдяки швидкому прогресу в технологіях ми можемо тепер сказати те ж саме про переносних пристроях, таких як розумні браслети, годинники, навушники.

Дослідницька фірма Canalys опублікувала останні номери поставок для сегмента переносних пристроїв в третьому кварталі, а Xiaomi знаходиться на першому місці. Це означає, що гаджети від Xiaomi є самими популярними на ринку переносних пристроїв.

Xiaomi лідирує на ринку носяться гаджетів, gizmochina

Величезний успіх Mi Band допоміг Xiaomi стати брендом номер один на світовому ринку. Постачання компанії склали 12,2 мільйона одиниць, що становить 27 відсотків частки ринку в третьому кварталі, із вражаючим зростанням у 74 відсотки порівняно з аналогічним періодом минулого року. Основною причиною успіху Xiaomi є його стара стратегія продажу багатофункціональних продуктів за конкурентоспроможними цінами.

Xiaomi лідирує на ринку носяться гаджетів, gizmochina

Популярні новини зараз
На блокпостах у водіїв почнуть вилучати права: кого каратимуть Пільги анулюють: для кого проїзд у громадському транспорті стане платним Мінімальні пенсії з 1 липня: чи збільшать виплати пенсіонерам "Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами
Показати ще

Apple посіла друге місце з 15% часткою ринку, де 60% поставок припадало на новітні Apple Watch Series 5. У тому ж місяці Apple знизила ціну на Watch Series 3 до 199 доларів. Canalys зазначає, що Apple зафіксувала найвищий річний зростання з другого кварталу 2017 року.

Нагадаємо, що флагманський смартфон Vivo V30 засвітився на тестах ще до презентації. Відзначимо, що новинка отримає наворочену камеру, а також передовий процесор.

Як повідомляв Знай.uа, NASA показали карту води Марса. Колонізатори зможуть відразу ж добути воду на Марсі, якщо це буде необхідно в майбутньому.

Також Знай.uа писав, що браузер Google Chrome обзавівся крутий начинкою. Тепер популярний сервіс може робити знімки екрану самостійно.