Нещодавно Brand Finance нарешті опублікував свій останній звіт Global 500 за 2020 рік. Звіт складається з 500 найбільших компаній світу за вартістю бренду. Отже, ось список 10 найбільш цінних брендів 2020 року. Третій рік поспіль Amazon очолює рейтинг з оцінкою 220,7 млрд доларів. Гігант електронної комерції продемонстрував 17,5% зростання порівняно з минулим роком. Також варто відзначити, що це перший раз, коли компанія перевищила позначку в 200 мільярдів доларів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
На цей раз Google вдалося зайняти друге місце з оцінкою в 159,7 млрд доларів. Це означає, що пошуковий гігант збільшив продажі 11,9%. Схоже, що для компанії з Купертіно справи йдуть не дуже добре. Фактично, оцінка бренду Apple впала зі 153,6 млрд доларів до 140,5 млрд доларів - зниження на 8,5%, що призвело до третього місця.
ТОП-10 НАЙДОРОЖЧИХ БРЕНДІВ У 2020 РОЦІ
Amazon - $ 220,7 млрд (поліпшення на 17,5%)
Google - 159,7 млрд. Доларів (поліпшення на 11,9%)
Apple - $ 153,6 млрд (зниження на 8,5%)
Microsoft - 117,0 млрд доларів (зниження на 2,1%)
Samsung - $ 94,4 млрд (поліпшення на 3,5%)
ICBC - 80,7 млрд доларів (поліпшення на 1,2%)
Facebook - 79,8 млрд доларів (зниження на 4,1%)
Walmart - 77,5 млрд доларів (поліпшення на 14,2%)
Ping An - $ 69,0 млрд (поліпшення на 19,8%)
Huawei - 62,2 млрд доларів (поліпшення на 4,5%)
Нагадаємо, що Huawei і Honor готові здивувати публіку своїми новими гаджетами, але компанії відмовилися від 100-мегапіксельних датчиків у своїх майбутніх смартфонах. На їхню думку прогрес в мобільній індустрії йде не в тому напрямку.
Як повідомляв Знай.uа компанія Sony запатентувала незвичайний контролер, який сподобається користувачам. Тепер в гаджет для консолі запровадять голосове керування, попутно додаючи мікрофон в сам геймпад.
Також Знай.uа повідомляв, що вчені Китаю виявили скам'янілості незвичайного дракона, який був розміром з ворону, але мав довгих хвіст з кістками.