Астрономи в рамках досліджень виявили аномальну галактику, що отримала назву Мессьє 94. Вчені відзначають, що вона має певні схожості з Чумацьким Шляхом. Звичайно, це не означає, що в ній є така ж планета Земля, на якій є живі істоти. Однак, таку теорію виключати ніхто не береться.

планета Земля, фото Pxhere

Відмінність же в тому, що у Мессьє 94 всього дві галактики-сателіта. У того ж Чумацького Шляху, приміром, їх цілих десять. Мова йде не про просте відхилення від норми, адже існуючі до теперішнього моменту теорія не здатні пояснити ситуацію, уточнюють астрономи. Велика кількість різних параметрів галактик не дозволяє мати докладну інформацію про всіх галактиках, адже вони всі різні, а їх кількість неможливо уявити.

планета Земля, фото Pxhere

Подальші спостереження так і не дозволили фахівцям знайти відповіді на хвилюючі їх питання, однак вони мають намір продовжувати дослідження в цьому напрямку. Правда, коли вчені зроблять чергове відкриття - невідомо.

Реінкарнація "Славути": оновлений ЗАЗ може втерти носа навіть преміальним іномаркам Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили" Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що легендарну гру Call of Duty: Modern Warfare роздають абсолютно безкоштовно всім бажаючим. Правда, тільки мультиплеер, і тільки обмежений час. Втім, для геймерів це шанс зрозуміти, чи варто купувати гру, або ж відмовитися. Такий собі тест-драйв популярної гри, яка є лідером на ринку ігор в 2020 році.

Як повідомляв Знай.uа виробник захисних чохлів для iPhone назвав головний недолік майбутнього смартфона iPhone 9. Серед іншого він зазначив порівняно невеликий екран, а корпус буде мало чим відрізнятися від iPhone 6, так що величезного екрану очікувати не варто.

Також Знай.uа повідомляв, що вчені розгадали загадку комети з “червоним хвостом”. Виявляється, над Японією з'явилося рідкісне північне сяйво червоного кольору, що здивувало не тільки жителів Японії, але і самих вчених.