Якщо ви запитаєте людину, котра слабо розбирається в байках, який перший і найвідоміший мотоцикл вони назвуть, вам дадуть відповідь - Harley-Davidson. Майже в 90% випадків. Але чи такий він хороший, як описують у легендах?
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБувалі мотогонщики знають, що движок "Харлею" відносно слабкий, а вага такого монстра доріг і зовсім неподьемен для деяких любителів швидкості. Саме ці незручності і змусили свого часу ентузіастів створити унікальний мотоцикл - "Боббер" (Bobber Style).
Боббер - це мотоцикл-кастом з демонтованим переднім крилом і обрізаним заднім крилом, деталі якого полегшені або демонтовані заради зменшення ваги конструкції.
Стиль почав зароджуватися в 30-40-х роках XX століття в США. Поштовхом до появи таких мотоциклів послужила поширеність гонок на мотоциклах по грунтовій трасі. При цьому вже зародилися перші мотоклубы, тобто вже існували байкери як субкультура. Ну і звичайно ж, мотоклуби намагалися виступати на перегонах.
Основна ідея грунтується у трьох частинах:
В першу чергу мотоцикл – це просто засіб пересування;
Мотоцикл повинен бути розрахований на подолання ґрунтових трас;
Мотоцикл повинен бути максимально спрощений, з нього потрібно зняти все, що є посереднім, однак здатності до їзди повинні залишитися незайманими.
Історія створення проста, як все геніальне. І в основі її, як не дивно, лежить чоловіче его. Так-так, байкери теж люблять мірятися "розміром", а не тільки пройденими кілометрами або об'ємом двигуна. Пролітають повз залізні коні не давали спокою мотоциклістам і вони вирішили "подовжити" вилку. Спочатку просто для зручності на дорозі - таким чином байк став більш стійкий до "заносам" в поворотах ну і в принципі адаптувався до скользской трасі.
Потім справа дійшла до абсурду. Оточуючі "гонщики" не змирилися з тим фактом, що у когось вилка була довшою. І пішли експерименти один за іншим. Копи таких новацій не оцінили і почали активно зупиняти порушників. Хоча що порушували, до кінця так і незрозуміло. Політ фантазії не зупинили навіть люди у формі.
З часом "Боббер" перетворився на раритет і тепер може радувати око колекціонерів, хоча не виключено, що не тільки їх. Часто даний тип плутають з легендарним "Чоппером" - напевно в силу деякої зовнішньої схожості.
Крім того, такі мотоцикли доводилося модифікувати для участі в гонках. Для того, щоб бруд не забивалася під крила, їх обрізали або демонтували, ну а щоб мотоцикл хоча б трохи жвавіше їхав — в цілому значно полегшували його конструкцію.
"Боббери" старого і нового типу відрізняються своєю конструкцією та положенням. Приміром, старі типи - мінімалістичні конструкції з усіма атрибутами старого мотоцикла. Двигуни — Panhead, Knucklehead, навіть зовсім старі Flathead, іноді використовуються мотори старих Британців. Рама від старого Харлея, вилка — Спрінгер (найчастіше) або Гирдер. Часто ручне перемикання передач ("Ручка самовбивці"), відсутність переднього гальма. Гальма барабанні.
А от з "новою школою" все інакше. Якщо бобер створений для їзди, то який сенс відмовляти собі в ефективних гальмах і мучитися з ненадійним старим мотором? Це філософія нью-скул, де за спартанським зовнішнім виглядом деталей ховаються новітні технології. Нормою стали дискові гальма.
Чи вийшло у "Бобберів" переплюнути Harley-Davidson? У кожного байкера на цей рахунок є своя думка. Але заперечувати той факт, що винахід змінив історію мотоциклів навряд чи стане хоч один з них.
Нагадаємо, в Єгипті запустили онлайн-подорожі по гробницях.
Як повідомляв Знай.uа, Facebook впровадить месенджер в Apple Watch.
Також Знай.uа писав, що в Україні квадроцикл схрестили з автомобілем.