Кожен автомобіліст, у якого є хоча б невеликий досвід, знає, що ситуація із загорянням індикатора низького рівня палива на приладовій панелі автомобіля, не обіцяє нічого веселого. Для одних — це сигнал, що час залити повний бак, а для інших їзда "на лампочці" - звичка. Останні думають, що поки сам двигун не заглох — можна їхати. Це сумна помилка, за неї доведеться дорого заплатити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПерше, що може постраждати від хронічно низького рівня палива в баку, — це паливний насос. Причому як у бензинових, так і дизельних двигунах. Справа в тому, що паливо для нього виступає свого роду охолоджуючою рідиною і мастилом. А коли бензину або солярки мало, замість них насос починає захоплювати повітря і працювати в буквальному сенсі на знос. У результаті він може зламатися або перегрітися, а власнику авто доведеться витрачатися на покупку нового насоса і його заміну — адже самостійно цю процедуру не виконати. Про це пише портал autocentre.ua.
Друга проблема, з якою можна зіткнутися при їзді з напівпорожнім баком, — це засмічення паливних фільтрів. Так, частинки сміття і бруду неминуче потрапляють в бензобак разом з паливом, ми заправляємо 50 літрів або 5. А оскільки бензобак — це не чайна кружка і перед кожним застосуванням його не помити, з часом цей бруд осідає на дно у вигляді осаду. І чим менше в баку палива, тим вище питома вага осаду в бензині або дизелі — а, отже, тим більше навантаження на паливний фільтр і тим частіше його доводиться міняти. Рекомендація, яку можна дати автомобілістам — це стежити за рівнем палива і не доводити до спрацьовування індикатора.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у Харкові активіст став жертвою натовпу мажорів, які порушують карантин, - "Нех*р знімати, мало дали!".
Як повідомляв Знай.uа харківські таксисти одягли на машини гігантські маски, жоден вірус не пролізе.
Знай.uа писав, топ-5 способів економії на бензині влітку, які варто взяти на замітку.