Обережно! У матеріалі можуть міститися спойлери!

Ті, хто встиг пограти у The Last of Us Part 2 самі побачили, що гра, по суті, темною історією, яка стосується втрат і помсти. Але як стало відомо, планувалося інша можливе оригінальне закінчення могло б призвести до ще більш темної дороги.

Режисер The Last of Us Part 2 Ніл Дракман і ведучий розповіді Галле Гросс, розмовляли з Game Informer про закінчення гри, обговорюючи, як, розглядався такий варіант, коли приблизно до половини шляху виробництва, Еллі насправді вбила б Еббі наприкінці гри.

The Last of Us: Part II // скріншот з гри
The Last of Us: Part II // скріншот з гри

"Коли я багато писав, це було дуже схоже", - розповів Гросс. "Ми робили багато повторень щодо того, як має виглядати останній вчинок, але остаточним ударом було те, що Еллі вб'є Еббі. Приблизно на півдорозі виробництва ми змінили це і відпустили Еллі в останню секунду, щоб проілюструвати трохи частини старої Еллі, Еллі з людяністю, Еллі, на яку впливає Джоел. Він все ще існує і розмовляє всередині цього персонажа, яку так охопила її жага помсти".

Популярні новини зараз
Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"
Показати ще

Зміна закінчення гри сталася, коли команда оповідачів працювала над долями Лева та Яри, які також жили чи помирали в попередніх чернетках історії. Після того, як було вирішено, що Лев виживе, Дракман одобрив рішення про те, щоб Еллі насправді не вбила Еббі та завершила свою розповідь про помсту.

Гросс був здивований такою думкою і не розглядав цей навіть варіант. Але врешті-решт це дозволило Еллі зберегти частину своєї людяності та не втратити її повністю.

The Last of Us: Part II // скріншот з гри
The Last of Us: Part II // скріншот з гри

"Спочатку Еббі жила тематично неправильно", - сказав Дракман. - "Але наприкінці дня це почувалося більш чесним для персонажа. Тема і те, про що ми намагаємось сказати, трохи змістилися, але наш головний пріоритет завжди - це ми бути чесними до персонажа. Речі через які ми завдаємо удару важливі, але вони можуть працювати лише тоді, якщо ми згодні з персонажем, про який пишемо".