Більше 200 модераторів контенту в Facebook підписали відкритий лист Марку Цукербергу з вимогою поліпшення захисту від COVID-19. Вони кажуть, що керівництво марно піддало їх життю ризику, змушуючи їх повернутися в офіс, навіть незважаючи на те, що штатні співробітники працюють з дому до липня 2021 року.

Читайте Знай в Google News!

12 жовтня модераторів контенту, які працюють у сторонній фірмі-підряднику Accenture в Остіні, штат Техас, попросили повернутися в офіс. Компанія впровадила додаткові заходи по очищенню і попросила співробітників носити маски. Незважаючи на ці зусилля, за повідомленням The Intercept, незабаром після повернення на роботу у підрядника був позитивний результат на COVID-19.

робота за ноутбуком, фото Pxhere
робота за ноутбуком, фото Pxhere

Facebook перебуває під сильним тиском, щоб зупинити поширення вірусної дезінформації і припинити підбурювання до насильства, особливо у зв'язку з виборами в США 2020 року. Під час пандемії він більше покладався на штучний інтелект для виявлення вмісту, що порушує його політику. "AI не справлявся з цим завданням", - кажуть модератори контенту в листі, опублікованому юридичною фірмою Foxglove. "Важлива мова потрапила в пащу фільтра Facebook, а ризикований контент, наприклад членоушкодження, залишився без уваги".

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Хоча працівникам з групи високого ризику не потрібно повертатися в офіс, підрядники заявляють, що ця політика не поширюється на тих, хто живе з людьми з групи високого ризику. Вони просять Facebook і Accenture дозволити модераторам працювати з дому, якщо вони живуть з кимось із груп підвищеного ризику.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що браузер Google Chrome обзавівся корисним оновленням. Повідомляється, що це найбільший приріст в продуктивності, так що оновитися слід якомога швидше, щоб виконувати навігацію в мережі швидше.

Як повідомляв Знай.иа, компанія Microsoft впровадила рекламу в Windows 10. Компанія вирішила, що пора рекламувати свій власний браузер Edge, який є головним конкурентом Google Chrome.

Також Знай.иа повідомляв, Google Maps навчилися визначати завантаженість громадського транспорту. Це допоможе користувачам мережі визначати, який маршрут безпечний для пересування.