Epic Games і Spotify, об'єднавшись у своїй боротьбі проти Apple, в середу опублікували заяви, в яких різко критикували виробника iPhone після новин про нове зниження комісійних зборів в App Store для розробників, які отримують менше 1 мільйона доларів на рік.

Читайте Знай в Google News!

За даними аналітичної компанії Sensor Tower, скорочення має торкнутися приблизно 98 відсотків розробників додатків для iOS, які в минулому році принесли всього 5 відсотків доходу App Store. Але до тих, хто не має права, відносяться Epic, Spotify і безліч великих виробників додатків, які в останні місяці висловили зростаючу стурбованість з приводу того, як Apple управляє App Store і правил, які сервіс накладає на розробників.

App Store
App Store

Apple оголосила про скорочення податків в рамках нової програми для малого бізнесу, що запускається 1 січня, розглядаючи цей крок як спосіб полегшити фінансовий тягар, пов'язаний з тим, щоб бути невеликим розробником однієї програми або творцем інді-ігор, а також для подальшої допомоги творцям під час пандемія. Але Epic і Spotify розглядають цей крок як не більше ніж демонстрацію, жест, покликаний заспокоїти критиків і регулюючих органів, але при цьому мало що робить для вирішення того, що компанії вважають системними проблемами в структурі App Store і екосистемі iOS.

Популярні новини зараз

Молода мати народила дитину на 2 роки молодшу від себе: ″Могла бути моєю ровесницею″

Тіна Кароль приховувала коханого? Відомий продюсер розкрив карти: "Стали рідними"

П'ятирічний хлопчик виніс з палаючого будинку маленьку сестричку і повернувся за собакою: герою аплодує весь світ

Заробітчанин присоромив українців за кордоном, правда очі коле: "Дружина спить з третім"

Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що браузер Google Chrome обзавівся корисним оновленням. Повідомляється, що це найбільший приріст в продуктивності, так що оновитися слід якомога швидше, щоб виконувати навігацію в мережі швидше.

Як повідомляв Знай.uа, компанія Microsoft впровадила рекламу в Windows 10. Компанія вирішила, що пора рекламувати свій власний браузер Edge, який є головним конкурентом Google Chrome.

Також Знай.uа повідомляв, Google Maps навчилися визначати завантаженість громадського транспорту. Це допоможе користувачам мережі визначати, який маршрут безпечний для пересування.