CD Projekt Red випустила оновлення Cyberpunk 2077 з великим списком виправлень помилок і поліпшень стабільності, деякі з яких заважали гравцям домогтися прогресу в грі.

Cyberpunk 2077, скріншот
Cyberpunk 2077, скріншот

Хоча патч 1.1 усуває велику кількість помилок і проблем зі стабільністю, CD Projekt заявляє, що це тільки початок серії оновлень, які продовжаться в найближчі тижні з патчем 1.2, який студія описала як "більший" і "більш значний".

«У цьому оновленні, яке закладає основу для наступних патчів, ми зосередилися на різних поліпшеннях стабільності і виправленнях», - йдеться в повідомленні CD Projekt.

Ви знайдете повні примітки до патча Cyberpunk 2077 нижче, але деякі основні моменти для консолей останнього покоління, які, схоже, страждають найбільше, включають "різні виправлення збоїв" на PS4 і Xbox One і " покращене використання пам'яті для створення персонажів, дзеркала., сканування, дистанційне керування камерою, меню (інвентар» карта) " для консолей сімейства Xbox One. В цілому, збої, пов'язані з завантаженням збережень і відкриттям / закриттям гри, повинні бути зменшені на всіх платформах, а використання пам'яті, пов'язане з «персонажами, взаємодіями, навігацією, ігровими відео (новини, телебачення і т.д.), листям, лазерними ефектами. , мінікарта, пристрої, штучний інтелект, вуличний рух, система екологічного збитку, графічні процесори і багато іншого »слід поліпшити.

Деякі з конкретних виправлень квестів і проблем з відкритим світом, з якими ми зіткнулися тут, на GamesRadar. Наприклад, місія M'ap Tann Pelen, в якій ви повинні просто відповісти на дзвінок містера Хендса, не спрацювала і перешкодила нам рухатися далі. На щастя, це одне з небагатьох виправлень, пов'язаних з викликами, детально описаних в примітках до патча.

Опис оновлення 1.1 для Cyberpunk 2077

Стабільність

Поліпшення використання пам'яті в різних системах в грі: персонажі, взаємодії, навігація, ігрові відео (новини, телебачення і т.д.), листя, лазерні ефекти, мінікарта, пристрої, ІІ, вуличний трафік, система екологічного збитку , пов'язані з графічним процесором, і більше.

Різні виправлення збоїв (пов'язані, серед іншого, із завантаженням збережень, відкриттям / закриттям гри і точкою неповернення).

Квести / Відкритий світ

  • Виправлена помилка, через яку дзвінки з Деламена негайно припинялися і здавалося, що їх не можна прийняти в Epistrophy.
  • Виправлена помилка, через яку гравці не отримували дзвінків від Деламена при наближенні до відповідних машин в Епістрофії.
  • Виправлена помилка, через яку мета могла застрягти на "відповісти на дзвінок від містера Хендса" в M'ap Tann Pèlen.
  • Виправлена помилка, через яку Джуді могла телепортуватися під землю в Pyramid Song.
  • Виправлена помилка, через яку неможливо було поговорити з майстром Дзен в поемі атомів.
  • Виправлена помилка, через яку Такемура не дзвонив в Down on the Street.
  • Виправлена помилка, через яку Джекі могла зникнути в пікапі.
  • Виправлена помилка, через яку неможливо було вийти з машини в The Beast in Me: The Big Race.
  • Виправлена помилка, через яку гравці могли перестати отримувати дзвінки та повідомлення, занадто далеко відійшовши від області «День з життя».
  • Виправлена помилка, через яку при відкритті пакета Space Oddity не оновлювалася.
  • Виправлені збереження, пов'язані з рідкісною проблемою, коли розмовляти з Джуді в режимі автоматичної любові було неможливо через невидимої стіни. Основна проблема розслідується.
  • Виправлена помилка, через яку гравці не могли отримати нагороду в Gig: Freedom of the Press. Квест буде завершено автоматично для тих, хто не зміг отримати нагороду раніше, і нагорода буде надана автоматично.
  • Виправлена помилка, через яку Деламен мовчав протягом усього Епістрофії, якщо гравець спочатку відмовлявся йому допомогти.

UI

  • Виправлена помилка, через яку могло бути відсутнім запрошення для виходу з мозкового вчення.
  • Видалено неприпустимий предмет з лута.

Візуальний

  • Виправлена помилка, через яку траєкторія гранати могла відображатися в режимі фото.
  • Виправлений відтінок частинок, який виглядав рожевим при перегляді крупним планом.
  • Виправлена помилка, через яку автомобілі з'являлися некоректно в Reported Crime: Welcome to Night City.

Досягнення

Виправлена помилка, через яку завершення однієї з атак в Санто-Домінго іноді не сприяло прогресу досягнення "джунглі", що заважало його завершенню.

Різне

  • Вирішено проблему, через яку збережені файли ставали занадто великими (пов'язана з модифікатором, який вказує, чи створений елемент), і обрізаний зайвий розмір з уже існуючих збережень (Примітка: Це не виправить файли збережень ПК, пошкоджені до оновлення 1.06).
  • Виправлена помилка, через яку введення міг перестати реєструватися після відкриття колеса зброї і виконання дії.
  • Виправлена помилка, через яку кнопка "продовжити" в головному меню могла завантажити збереження в кінці гри.

Для PlayStation

  • Оптимізація продуктивності натовпу на PlayStation 4 Pro і PlayStation 5.
  • Різні виправлення збоїв на PlayStation 4.

Для Xbox

Покращено використання пам'яті для створення персонажів, дзеркал, сканування, дистанційного керування камерою, меню (інвентар, карта) на Xbox One, Xbox One X і Xbox One S.

Для ПК

  • Тепер можна буде отримувати досягнення в офлайн-режимі Steam. Примітка. Перед запуском гри необхідно включити автономний режим. Ця зміна не має зворотної сили.
  • Усунені збої при запуску гри, пов'язані із завантаженням кеша на відеокартах NVIDIA.

Специфічний

  • Концертний звук більше не повинен бути нечутним в Never Fade Away.
  • Виправлені пошкоджені текстури деяких видів зброї ближнього бою.
  • Змінено Налаштування мертвої зони за замовчуванням, щоб вони були більш чуйними. Примітка: зміна не вплине на Налаштування, якщо вони не встановлені за замовчуванням.