У розмові з The Verge Йосіда, директор гри, розповів про приголомшливі, нищівні і затяжні бої між деякими з найвідоміших і популярних монстрів франшизи, які широко представлені в цій останній однопользовательской грі, що не є рімейком у 35-річній серії JRPG.

Відповідну публікацію розмістили на порталі "theverge"

"У нас є ці епічні битви призову проти призову", — сказав Йосіда через перекладача. "І це буде не тільки в роликах. Гравці зможуть по-справжньому брати участь в цих битвах, управляти власним ейконом і відчувати хвилювання зсередини, а не тільки з боку".

Ейкони лежать в основі всіх трейлерів, засобів масової інформації та знань про Final FANTASY XVI , які ми бачили до цих пір, і сфокусувати гру на цих істотах величезної і дивовижної сили — ключ до бачення Йошиди.

"Ми уявляємо собі Final Fantasy XVI як гігантські високошвидкісні американські гірки, які відправлять гравців в захоплюючу пригоду, як з точки зору сюжету, так і ігрового процесу".

Популярні новини зараз
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Final Fantasy знаходиться в середині періоду "спекотного літа Гаруда". Final Fantasy XIV продовжує користуватися популярністю у всьому світі, а фанати з нетерпінням очікують виходу не тільки ремейка Crisis Core , але і другій частині трилогії Final Fantasy VII Remake. Незалежно від того, чи є ви одиноким гравцем або шанувальником MMO Final Fantasy, ви добре харчуєтеся. Але поява XVI відроджує побоювання щодо здатності Square Enix створити успішну, оригінальну гру Final Fantasy для одного гравця.

Final Fantasy XVI: скрін
Final Fantasy XVI: скрін

Увійшовши в XVI, Йошида та його команда знали про проблеми, які переслідували виробництво FFXV .

"Одна з перших речей, яку ми зробили в перші дні розробки Final Fantasy XVI, коли ми були ще крихітною командою — це в першу чергу увага до того, яка у нас ігрова система", — сказав Йошида. "І тоді, коли ми мали це, ми завершили роботу над сценарієм та розповіддю".

Результат, за словами Йошиди, - це гра, яку в даний час можна грати від початку до кінця, і, сподіваюсь, не потрібно турбуватися про необхідність DLC або книг, щоб заповнити прогалини або краще виразити історію гри постфактум.

Шанувальники схвильовані виходом XVI так, як вони, можливо, не були в захваті від інших ігор Final Fantasy з-за Йошиды. Саме завдяки йому Square Enix вдалося врятувати Final Fantasy XIV від ледь іграбельного безладу до визнаної критиками гри.

Зараз робота акцентована над унікальними босами, які подарують неймовірне задоволення від битви з ними.