Протягом багатьох років Persona неухильно росла від нішевої серії RPG до справжнього хіта, тому наступним природним кроком є адаптація в реальному часі. Хоча офіційно поки що нічого не розробляється, Тору Накахара, продюсер ігрового фільму Sonic the Hedgehog, каже, що це те, що досліджує Sega.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідну публікацію розмістили на ігровому порталі "theverge"
"Світи Atlus наповнені високою драматургією, передовим стилем і чарівними персонажами", - сказав Накахара IGN. "Історії, подібні до історії з франшизи Persona, дійсно знаходять відгук у наших фанатів, і ми бачимо можливість розширити знання так, як ніхто раніше не бачив і не грав".
Більш прямо він сказав, що «разом Sega та Atlus працюють над тим, щоб втілити ці історії та світи в життя за допомогою нових засобів та для нової аудиторії».
Ця новина приходить у той час, коли, здавалося б, кожна популярна відеогра так чи інакше адаптується, від шоу Sony, заснованих на Twisted Metal, The Last of Us і Ghost of Tsushima, до анімаційного фільму Super Mario від команди Minions. Netflix, тим часом, повністю занурився в ігрові адаптації після успіху таких серіалів, як The Witcher і The Cuphead Show. Sega, звичайно ж, досягла великого успіху зі своїм ігровим фільмом Sonic the Hedgehog, який породив продовження, що вийшло в кінотеатрах на початку цього року.
Сумнівно, чи підходить світ Persona під впливом аніме для адаптації в реальному часі, але новини приходять, коли серіал так само популярний, як колись, після новин про те, що останні назви виходитимуть на нові платформи, такі як Xbox і Nintendo Switch.