Власник популярної соціальної мережі Twitter, американський мільярдер Ілон Маск, вирішив провести її ребрендинг. Він змінив логотип звичної для всіх синьої пташки на букву Х обрамлену чорним контуром.

Ілон Маск
Ілон Маск

Про це він розповів за день до реалізації змін, на своїй офіційній сторінці у "Твіттері".

"Скоро ми попрощаємося з брендом Twitter і поступово з усіма птахами", - написав він, представивши новий логотип.

Ілон Маск
Ілон Маск

Популярні новини зараз
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

За його словами, новий логотип символізує "недосконалості, які роблять нас унікальними", — написав він.

Тепео так виглядає інтерфейс мережі.

Новий інтерфейс мережі Твіттер. Фото twitter
Новий інтерфейс мережі Твіттер. Фото twitter

Маск планує незабаром зробити соцмережу може повністю чорною. Коли він запропонував "перефарбувати" платформу, то більше ніж 75% опитаних користувачів погодилися.

Новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Здається, що користувачі не в захваті від зміни всім відомої пташки. Вони насміхаються над новим логотипом та вважають, що мережа не потребувала ніяких змін, адже значок пташки був пізнаваним і звичним для кожного.

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter
Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Нагадаємо, ми писали, що атака з Білорусі та успіх у контрнаступі України, влада поділилася планами: "У нас менше 10 місяців".

Як повідомляв "Знай.ua", соцмережа Threads виявилася такою ж "толерантною", як і Instagram: банить українців "пачками".

Також "Знай.ua" інформував, дешевше нікуди: Київстар, lifecell та Vodafone показали найвигідніші тарифи.