У світі відеоігор знову на порозі революція! Кейітіро Тояма, легендарний розробник, що стоїть за створенням культової Silent Hill , представляє свій новий проект – Slitterhead. Ця гра обіцяє принести свіжий погляд на жанр жахів та об'єднати елементи екшену та психологічної напруги у цікавому сюжеті.

Як колись Silent Hill перевернув правила жанру жахів, так і новий проект Кейітіро Тоями, Slitterhead, готовий внести свою особливість у світ ігор. Поєднуючи елементи страху та екшену, він черпає натхнення із сейнен-манги, такий як Parasyte і Tokyo Ghoul.

Гравці керуватимуть Хекі – загадковою, безформною сутністю без пам'яті, одержимим полюванням на Slitterheads, які крадуть спогади та пожирають мізки.

Slitterhead / фото: скриншот Youtube
Slitterhead / фото: скриншот Youtube

Нещодавно Game Rant поговорив з Тоямою, генеральним директором Bokeh Game Studio, і дізнався, що чекає на шанувальників його роботи над Silent Hill у Slitterhead.

Популярні новини зараз
ТЦК можуть забрати військовий квиток та видати "новий": депутатка вказала на сотні скарг Ощадбанк оновив правилами користування картками: кого торкнуться зміни Ринок нерухомості "впаде в кому": новий податок перетворить покупку житла на фінансовий кошмар Ваш борг зросте, навіть якщо не користуєтеся грошима: клієнти ПриватБанку прокидаються з новими сумами на рахунку
Показати ще

Хоча за останні роки в іграх жахів з'явилося багато екшен-елементів, лише мало хто знайшов баланс між ними. Швидкий темп іноді заважає створити атмосферу, що лякає, в той час як занадто повільний - вбиває екшен.

Наприклад, у рімейку Silent Hill 2 більше акценту на дії, але він все ще зберігає дух класичного хорору. Slitterhead, навпаки, націлений на ідеальний баланс: він пропонує повільний розвиток сюжету, як у традиційних жахах, але ігровий процес динамічніший і активніший.

Команда Bokeh Game Studio не боїться тиску, пов'язаного із запуском свого першого проекту, та впевнено ставить свій талант на перше місце. Тояма впевнений, що Slitterhead успадкує дух оригінальності, грубості та свіжості, який був закладений із першого Silent Hill .

У Slitterhead все зводитиметься до балансу: від динаміки взаємодії Хекі та Slitterheads до зображення міста, що розривається між традиціями та сучасністю. Цей баланс може виявитися важким, але, зважаючи на все, він стане ключовою частиною гри.

З урахуванням його спадщини, Slitterhead має всі шанси стати свіжим і оригінальним проектом, який фанати зможуть оцінити вже 8 листопада. Не проґавте можливість познайомитися з цією новою інтерпретацією жанру жаху!

Нагадаємо, як "Гаррі Поттер" без магії: геймери вирізали з Silent Hill 2 головну фішку - дуже дивно

Раніше ми писали про те, що жахи Outlast вийдуть з монітора на великий екран: творці "Пили" займуться екранізацією

Крім того, Знай.ua повідомляв, нова кооперативна гра жахів готується до запуску, але в ній у вас будуть лапки