Якщо швидкість інтернету на Android-смартфоні помітно не відповідає заявленій провайдером, виправити ситуацію можна простими діями. Про це пише Slashgear.

Смартфон, месенджери. Фото: скрін youtube
Смартфон, месенджери. Фото: скрін youtube

Для початку порівняйте показники: проведіть тест швидкості на комп'ютері, підключеному до роутера через кабель Ethernet, а потім повторіть перевірку на телефоні. Значна різниця вкаже на проблему в налаштуваннях або самому мобільному з'єднанні.

Найшвидший спосіб відновити зв'язок - увімкнути та вимкнути режим польоту через панель швидких налаштувань або в меню "Налаштування". Майже такий самий ефект дає перезавантаження пристрою.

"Перевірте також, чи не активований VPN - він може знижувати швидкість з'єднання. Для цього відкрийте "Мережа та Інтернет" > "VPN" і вимкніть зайві профілі", - радять експерти.

Популярні новини зараз
Життя без графіків: в яких областях не вимикатимуть світло та чому Пенсія зросте у кілька разів: трьом категоріям пенсіонерів підвищать виплати Стануть непридатними: лічильники електроенергії доведеться замінити Відключають повністю: вже з 26 листопада абоненти "Київстар" будуть без інтернету, кого торкнеться
Показати ще

Якщо ви користуєтеся мобільним інтернетом, переконайтеся, що в параметрі "Тип мережі за замовчуванням" обраний максимально швидкий стандарт - у сучасних пристроях це 5G. При підключенні до домашньої бездротової мережі варто надавати перевагу діапазону 5 ГГц - він забезпечує вищу швидкість у порівнянні з 2,4 ГГц.

Стільникова вишка мобільного оператора
Стільникова вишка мобільного оператора
Фото из открытых источников

Коли перелічені методи не допомагають, виконайте скидання мережевих налаштувань: "Система" > "Скидання налаштувань" > "Скидання налаштувань мобільної мережі" і дотримуйтесь підказок на екрані. Це не видалить додатки та файли, але потребуватиме повторного введення даних для підключення до Wi-Fi.