Якщо ви є власником Mastercard, Google, як повідомляється, відстежує, чи впливають ваші звички покупок на онлайн-рекламу в офлайн-покупках за останній рік. Згідно зі звітом Bloomberg, опублікованому сьогодні, секретне угода між двома компаніями було укладено після чотирьох років переговорів.
Ні Google, ні Mastercard публічно не оголосили про партнерство, і жодна з компаній не повідомила своїм клієнтам, що їх офлайн-покупки, зроблені в магазинах, відстежуються через історію купівлі Mastercard і корелюються з інтерактивними взаємодіями. Як Google, так і Mastercard говорять, що дані анонімні, щоб захистити особисту інформацію.
Повідомляється, що Google оплатила Mastercard мільйони доларів за дані про те, що люди купують. Він використовував ці дані для створення інструменту для рекламодавців.
Блумберг докладно розповів, як працює цей процес. Він починається з клієнтом, який зайшов в обліковий запис Google в Інтернеті, натиснувши на оголошення Google. Ця людина переглядає певний предмет, але не купує його. Пізніше, якщо вони будуть використовувати свою MasterCard для покупки цього предмета у фізичному магазині протягом 30 днів, Google відправить рекламодавцеві звіт про цей продукт і ефективність його реклами з розділом “офлайн-дохід”, в якому перераховані роздрібні продажі.