Apple випустила відеоролик з демонстрацією можливостей камери нових iPhone Xs Xs і Max. До речі, відео дуже якісно зроблено, і це можна помітити з перших секунд перегляду. Ролик показує ряд експериментів, записаних в уповільненому русі, “таймлапс” або в дозволі 4K при 60 кадрах в секунду. Таким чином компанія хоче прорекламувати якість власних камер, які встановлені в iPhone XS XS і Max.

Перший експеримент використовує воду, звук і світло, щоб продемонструвати сповільнену зйомку, яка в iPhone Xs Xs і Max відбувається при 120 або 240 кадрів в секунду з роздільною здатністю 1080p.

Потім мило, вода і кукурудзяний сироп перетворюються на суміш яскравих кольорів, відображених у дозволі 4K (60 кадрів / с). Таким чином компанія показала насиченість кольору. Інші компанії не можуть похвалитися такими характеристиками. Слідом мідь в парі з нітратом срібла показують роботу режиму “таймлапс”.

Популярні новини зараз
Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Холод та дощі терпіти недовго: прогноз погоди на тиждень Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно
Показати ще

І наостанок Apple демонструє можливості нових iPhone в умовах з низькою освітленістю з допомогою вогню і сталевий вати.

Відео виявилося просто дивовижним. Далеко не кожен смартфон може похвалитися такою якістю зйомки, не кажучи вже про уповільнення і 4К форматі. Таким чином компанія намагається відвернути увагу від цін на нові смартфони компанії.

Нагадаємо, що на сьогоднішній день майже всі основні гравці в індустрії бездротового зв'язку в Америці заявляють про свою готовність надати послуги передачі даних на новому якісному рівні 5G.

Як повідомляв портал Знай.uа, багато користувачів були шоковані цінами за ремонт техніки Apple, які компанія анонсувала днями. Однак на цьому неприємні сюрпризи з боку компанії не припинилися.

Також портал Знай.uа писав, що невелика китайська компанія OnePlus за допомогою свого “покровителя” BBK вирішила вийти на ринок телевізорів. Проте, компанія вирішила відразу ж затьмарити конкурентів своєю новою фішкою, якої не буде в інших аналогів.