У другому кварталі 2018 року в світі продано 11,7 млн розумних колонок для будинку і лідером продажів є Amazon. Не дивно, адже вони практично перші впровадили свої девайси на ринок розумних пристроїв для дому, а ціна в 50-100 доларів дозволила вийти в лідери. До того ж, гнучка голосова система дозволяє робити величезну кількість речей, що спрощують життя.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Виявилося, що найпопулярнішим продуктом такого роду в світі є модель Google Home Mini. У другому кварталі вона розійшлася тиражем 2,3 млн штук і зайняла 20% ринку. На другому місці – Amazon Echo Dot з 2,2 млн і 18%, на третьому – Amazon Echo з 1,4 млн і 12%. Далі йдуть Alibaba Tmall Genie з 0,8 млн і 8% і Google Home з точно такими ж показниками.
Аналітики відзначають, що Google Home Mini і Amazon Echo Dot разом займають 38% світового ринку розумних домашніх колонок, однак у грошах їх сумарна частка значно менша – 17%.
І це не дивно, адже ціна за пристрій близько 50 доларів. Саме цим вони і приваблюють користувачів, захоплюючи все більше будинків, оснащуючи їх своєю екосистемою пристроїв, починаючи від розумних пилососів, і закінчуючи холодильниками з інтелектом.
Цікава ситуація з Apple HomePod. У п'ятірку лідерів модель не входить, її частка в штуках – менше 6%. Зате ця колонка лідирує в грошах: HomePod поодинці приносить 16% усієї виручки, яку генерують продукти класу “розумний динамік”.
Як повідомляв Знай.uа, компанії Nissan, Renault і Mitsubishi, які співпрацюють у рамках партнерської угоди, через три роки в своїх автомобілях почнуть використовувати операційну систему Android від Google.
Знай.uа писав, що найпопулярнішим в світі браузером на комп'ютерній комп'ютерах, смартфонах і планшетах є Google Chrome, який тримає лідерство впродовж 5 років.