Компанія Facebook знала про проблеми з підрахунком кількості часу перегляду рекламних роликів в соцмережі і свідомо не усуває їх. У п'ятницю рекламодавці в рамках того ж позову звинуватили Facebook ще й у шахрайстві, так як реклама в соцмережах платна, а накрутка показників охоплення аудиторії є найчистішим обманом. Ознайомившись з 80 тис. сторінок внутрішньої документації компанії, позивачі прийшли до висновку, що Facebook знала про значне завищення даних про час перегляду рекламних роликів з січня 2015 року, і приховувала цей факт як від рекламодавців, так і від звичайних користувачів, які теж купували рекламу.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
“Припущення, що ми якимось способом спробували сховати цю проблему від наших партнерів, помилкові. Ми розповіли нашим клієнтам про проблему, коли її знайшли, і оновили наш центр допомоги для того, щоб пояснити проблему”, - повідомив один з представників Facebook. Вперше про проблему стало відомо в серпні 2016 року, тоді про це написала WSJ. У свою ж чергу, соцмережа визнала помилку і повідомила, що знала про неї вже давно. За даними газети, деяким рекламодавцям Facebook повідомляла, що час перегляду роликів у соцмережі завышалось на 60 — 80%. Це катастрофічно величезні цифри, за які партнери платили величезні гроші. Позивачі у свою чергу вказують в позові, що проблема мала значно більший масштаб, і перевищення статистики становила від 150 до 900%.
Такими ж займається махінаціями і Instagram, власником якого є корпорація Facebook. Не виключено, що в соцмережах працює однакова система розкрутки, у зв'язку з чим користувачі Instagram також вважають, що соцмережа завищує показники реклами.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Brikk славиться своїми люксовими аксесуарами, і на цей раз представив Lux DualShock 4 — контролер для PS4 в золоті і з інкрустованою діамантами. Ціна дуже кусається, так як за джойстик доведеться заплатити близько 10 тис. доларів.