У каталозі Google Play купа програм для дітей молодше 5 років. Педіатр Дженні Радески вважає, що вони не ефективні, і скептично ставиться до таких програм. Причиною, на її думку, є велика кількість реклами, що вбудовується в додатки самими розробниками. Насправді, творці програм для смартфонів наживаються на таких додатках, нехтуючи побажаннями користувачів їх проектів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Команда дослідників протягом сотень годин вивчала 135 різних ігор, призначених для навчання дітей. З'ясувалося, що 95% з них містить хоча б один вид реклами. До того ж, яскраві та барвисті банери поверх екрану можуть відволікати дитину від матеріалу під час навчання, роблячи сам додаток марним і неефективним.
До того ж, існує величезна кількість прийомів, які можуть обдурити маленьких користувачів смартфонів, які нічого не підозрюють. Відкриваючи внутрішньоігровий магазин, вони можуть витратити всі гроші з банківських карток своїх батьків, тим самим відправивши гроші творцям програми.
Виконавчий директор юридичної фірми Center for Digital Democracy Джефф Честер звинуватив Google у співпраці із недобросовісними розробниками. У відповідь представник Google пояснив, що розробники в праві вбудовувати в додатку рекламу, якщо вона не збирає інформацію про користувачів молодше 13 років.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що глава Apple Тім Кук закликав боротися з рекламою і рекламодавцями. Він стверджує, що за рахунок збору даних користувачів, нехай і нешкідливих, рекламодавці отримують величезний прибуток. Саме тому Тім Кук закликав заборонити збір інформації про користувачів сторонніх компаній.