Компанія Vivo продала найбільшу кількість смартфонів у Китаї в третьому кварталі 2018 року і обігнала OPPO. На диво, порівняно новачок на ринку смартфонів зумів захопити амбітний ринок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяVivo зареєструвала річне зростання на 2% і продала 21,6 млн. одиниць з часткою ринку 19,9%.
У той же час колишній лідер, компанія OPPO, посіла 2 місце з різким падінням зростання в річному вираженні - на 11%. Незважаючи на раптове падіння, бренду все ж таки вдалося продати 21,4 мільйона смартфонів з часткою ринку 19,7%.
Інші компанії, які займаються виробництвом смартфонів отримали набагато меншу виручку. Цілком очевидно, що Vivo зуміла здивувати користувачів порівняно потужними смартфонами за доступною ціною.
Тим не менше, більшість брендів стали жертвами колосального спаду через зниження глобальних поставок смартфонів. Хоча, величезні зусилля Huawei і Honor дозволили їм зареєструвати велике зростання у порівнянні з минулим роком. Приміром, навіть Apple залишилася незадоволеною виручкою, адже їх продажу дорогих iPhone впали. Можливо, яблучна корпорація зуміє знизити ціну на новинки.