У Китаї відбулася презентація смартфона Galaxy A8s, на якій китайський підрозділ компанії Samsung анонсувало колаборації з відомим американським брендом одягу Supreme, що було вельми дивно.
На сцену піднялися два "представники" Supreme, один з яких був одягнений в фірмову куртку, а інший в діловий костюм. Вони розповіли приголомшеній побліці, що в 2019 році Supreme відкриє в Пекіні сім магазинів, а також проведе перший подіумний показ одягу в культурному центрі Mercedes-Benz в Шанхаї.
Однак, про те, які продукти вийдуть під загальним брендом, нічого сказано не було. Про це пише Еngadget
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Та вже через кілька днів в Instagram-аккаунтах Supreme з'явилося повідомлення, що бренд ніяким чином не співпрацює з Samsung, а все що відбувалося на сцені - повний абсурд. Представники Supreme попередили: Samsung домовився з китайським аналогом бренду, а не зі справжньою компанією.
У Китаї немає представництва Supreme, і було б дивно, якщо б цей бренд раптом вирішив відкрити відразу сім магазинів в одному місті. Адже навіть у США в нього всього три магазини (в Нью-Йорку, Брукліні і Лос-Анджелесі), і по одному в Лондоні, Парижі і Токіо.
Продукцію Supreme часто підробляють, причому значна частина фейків виробляється в тому ж Китаї. І Samsung - не перша компанія, яка використовувала цей бренд для піднесення власного статусу.
У червні 2018 року китайський бренд OXN так само "запустив" колаборацію з Supreme і навіть прорекламував одяг, нібито створений у співпраці з американськими дизайнерами. Главу Supreme під час анонсу колаборації тоді зіграв чорношкірий актор.