Великі компанії вже давно стежать за нашими гаджетами: коли користувач відкриває програму, вони дивляться за всіма діями.

Про це, звичайно ж, ніхто і не думає попереджати. За вашими даними стежать туристичні компанії, банки, готелі і навіть оператори мобільного зв'язку.

У стеженні за користувачами були викриті такі компанії, як Air Canada, Hollister, Expedia, Singapore Airlines та інші. Розробники вбудовували створену аналітичною компанією Glassbox технологію «відтворення сеансу». Вона дозволяє бачити на екрані те, що бачите ви. По суті, це повинно було зрозуміти, як користувач користується програмою і з'ясувати, чи все добре працює.

Компанія Singapore Airlines розповіла, що відправляє зібрані дані назад в хмару Glassbox. Але у компанії Air Canada все трохи по-іншому: пару тижнів тому виступила з заявою, що в її додатку стався витік даних. В мережі спливли 20 тисяч кредитних карт користувачів.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Ситуація ускладнюється тим, що ні один додаток публічно так і не попередив своїх користувачів про свої дії. Але компанія пояснила свій вибір тим, що це «підглядання» допомагає виявити ймовірні технічні проблеми ще на початковому етапі тестування. Завдяки цьому знижуються витрати по оптимізації програми надалі.

Нагадаємо, Apple MacBook Pro масово ламаються: ремонту не підлягають

Схоже, що в останніх версіях Adobe Premiere Pro, професійної програми для нелінійного монтажу відео, є якась проблема, здатна викликати незворотні пошкодження динаміків ноутбуків MacBook Pro.

Якщо бути точним, їх перегорання.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" Spotify заблокує мільйони користувачів, назріває скандал

В минулому році понад 2 млн користувачів або близько 2% безкоштовних передплатників Spotify в минулому році використали блокувальники реклами. Тепер їм доведеться за це поплатитися. Дивно, але автори програми Spotify вирішили покарати тих користувачів, які не захотіли дивитися рекламу усередині додатку.

Також Знай.ua" писав про те, що Власники iPhone XS скаржаться на постійні поломки: розсипається в руках