Як і очікувалося, бренд Beats, що належить компанії Apple анонсував нові навушники Powerbeats Pro, які отримали колишній впізнаваний дизайн, але повністю позбулися проводів. Втім, вони відрізняються по дизайну від навушників яблучної корпорації.

Новинка оснащена чипом Apple H1, що забезпечує надійну бездротовий зв'язок і дозволяє користувачам задіяти голосового помічника Siri. Самі по собі навушники можуть працювати з продукцією від Apple, включаючи iPhone, iPad, і навіть MacBook.

Навушники включаються при витяганні з кейса і відключаються при приміщенні їх назад в кейс, як і девайс від яблучної корпорації. Тим не менш по одній фізичній кнопці все ж залишили, вони відповідають за управління відтворенням і гучністю.

Втім, ціна теж може шокувати фанатів продукції - за навушники доведеться заплатити аж 250 доларів, що досить дорого, навіть для AirPods.

Популярні новини зараз
Прогноз магнітних бурь на травень: коли чекати "ударів по голові" Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Українців закликали не відкладати на завтра: можна подати заяву на пенсію за лічені хвилини Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити
Показати ще

Нагадаємо, що інсайдери розповіли, як відбувається створення нової моделі iPhoneпочинаючи від дизайну, закінчуючи появою апарату на прилавках. Що дивно, розробка девайса закінчується за рік до його випуску. Іншими словами, як тільки випускався iPhone X, компанія вже розробила всі 3 моделі iPhone XS. Після цього компанія вже налаштовує iOS, і вже після цього дає випробувати апарат тестерам, які використовують ці пристрої як основні.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що інсайдери назвали дату виходу iPhone Mini. По суті, це інша версія iPhone SE 2. Компанія приготувала сюрприз для фанатів компактних телефонів, яким не потрібна гігантська діагональ пристроїв. Серед іншого, девайс отримає покращений процесор, а також всі сучасні нововведення.

Знай.uа писав, що глава Xiaomi пообіцяв позбавити смартфони від набридливої реклами. Серед іншого, компанія просто перестаралася з відображенням реклами користувачам, які досить холодно відреагували на такий хід.