Вченим із США вдалося повністю видалити з генома ВІЛ інфікованих лабораторних мишей за допомогою двоетапної терапії. Схоже, вчені на порозі відкриття ліки проти раку. У випадку, якщо подібний експеримент вдасться провернути з людиною, можна сміливо сказати, що ВІЛ прийде кінець.

Про сенсаційне відкриття пише Daily Mail. Відзначається, що вилікувалися двоє з семи піддослідних гризунів.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою Київстар раптово змінює тарифи: що стосується всіх абонентів

Команда дослідників, яку очолив фахівець з ВІЛ Говард Гендельман і експерт в редагуванні генів Камель Халілі, запропонувала двоетапну стратегію боротьби з вірусом – використання "повільного" антиретровірусного препарату LASER ART, що "заганяє вірус в кут". Раніше вчені вже розробили подібне ліки, що змушував ВІЛ-клітини самознищуватися і відмирати.

Медики наголосили, що для комплексного лікування ВІЛ необхідно знищувати не тільки активний вірус, але і його генетичний код в інфікованих клітинах. Іншими словами, варто не тільки знищувати вже заражені клітини, але й запобігти їх появі в майбутньому, щоб уникнути ймовірності повторного зараження.

Нагадаємо, що смартфон Samsung Galaxy S10 ледь не спалив свого власника. Дивно, але флагман за тисячу доларів загорівся при заряджанні. Можливо, акумулятор пошкоджений, або ж зарядний пристрій був не оригінальним. У будь-якому випадку, пожежу вдалося швидко загасити, а ось смартфон після такого можна сміливо викинути.

Як повідомляв Знай.uа компанія Huawei готує до виходу унікальний смартфон. Судячи з фото, девайс залишиться без отворів під зарядку, динаміки та мікрофони. Також флагман не отримає фізичних кнопок, а замість них будуть сенсорні датчики. Коли девайс покажуть публіці - невідомо.

Також Знай.uа писав, що новий смартфон СС9 показали з усіх боків до презентації. Крім цього, назвали ціну гаджета. Повідомляється, що за девайс попросять близько 450 доларів, і це порівняно дорого, якщо порівнювати з іншими смартфонами компанії. Втім, девайс однозначно стане популярним, враховуючи наявність потрійний камери і потужного процесора, якого точно вистачить для заявлених функцій.