Компанія Puma спільно з агентством NASA створили спеціальні космічні кросівки. Цей продукт приурочили до 50-ої річниці місії "Аполлон-11" – це перший випадок, коли нога людини ступила на Місяць. Схоже, компанії вирішили підзаробити, так як ціна буде просто захмарною. Швидше за все, кросівки будуть випускатися лімітованим тиражем, так що вони швидше колекційні, ніж повсякденні для прогулянки по парку.

Як передає видання Hypebeast, це серія кросівок. NASA і бренд підготували дві моделі взуття: Cell Alien і RS-X. Якщо перша більш кежуальная, то друга пара взуття виглядає дивно, але точно сподобається колекціонерам.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Cell Alien створені в чорному кольорі з голографічними вставками зображень галактики.

При цьому RS-X, розроблені в білих і сірих тонах, з вкрапленням синього і червоного. Така колірна гамма нагадує колір скафандрів учасників місії та логотипу NASA.

Повідомляється, що взуття надійде в продаж вже 20 липня, так що чекати залишилося зовсім небагато.

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.