Нашу галактику Чумацький шлях зазвичай зображують як плоский диск. Проте вже друге незалежне дослідження доводить, що це не так.

Читай Знай. ua оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Вчені з Варшавського університету в Польщі виміряли відстані між тисячами зірок і нашим Сонцем, щоб побудувати тривимірну карту Чумацького шляху, пише Business Insider.

Чудові новини!

Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом

Тепер Знай.ua став ще ближче і доступніше. Швидше завантажуй додатки для Android або IOS і залишайся в курсі останніх подій. Усе це у неповторній подачі журналістів нашого порталу!

Як результат, їм вдалося отримати безпрецедентну масштабну і докладну карту. На ній видно, що краю галактики злегка згинаються і надають їй викривлену S-подібну форму.

"Наша карта показує, що диск Чумацького Шляху не плоский. Він зігнутий і закручений далеко від галактичного центру ", - сказав співавтор дослідження Пшемек Мроз.

Вченим за останні 50 років вдалося визначити, що Чумацький шлях зовсім не плоский, а вигинається на краях. Перша тривимірна карта галактики, яка показала цю кривизну, була опублікована в лютому дослідниками з Китайської академії наук в Пекіні.

Варшавська команда дослідників взяла за основу ту ж техніку, що і пекінські колеги, але використовувала вже дані більше 2000 зірок.

Нагадаємо, серед грому і блискавок над містом здійнялося особа рептилоида.

Як повідомляв Знай. ua, на Землю впав невідомий "подарунок" з космосу.

Також Знай. ua писав, що NASA показало, як світиться орбіта Землі.