Вчені з Гавайського університету з'ясували, що певна кількість чорних дір насправді зірки з вмістом темної енергії, через які розширюється Всесвіт. Про це пише «Хвиля», посилаючись на Phys.org.

Виявилося, що під час руйнування надмасивних зірок виникають «геоди» (універсальні об'єкти темної енергії).

Фахівці вважають, що ці об'єкти схожі на чорні діри, але на відміну від них містять не сингулярність, а темну енергію. Якщо певна кількість старих зірок колапсує в «геоди», то цього буде досить для пояснення швидкості розширення Всесвіту.

Мінімальна зарплата незабаром потішить українців: який сюрприз готує Кабмін Зеленського

Дорофєєва попрощалася з Дантесом: останнє фото пари довело фанів до сліз

Близький друг Заворотнюк назвав вражаючу причину хвороби "прекрасної няні": Фріске теж цим захоплювалася

Порошенко став посміховиськом для всієї України: "Таких брехунів ще пошукати треба", фото

Крім того, дослідження дозволило розшифрувати дані фіксації гравітаційних хвиль, які були отримані в 2016 році, коли зіткнулися дві чорні діри. Тоді вага пари чорних дір у 5 разів перевищувала передбачену в комп'ютерному моделюванні.

Вчені припустили, що «геоди» з часом збільшуються, а при зіткненні їх вага збільшується у 4-8 разів. Це підтверджують спостереження.

Нагадаємо, що супутник NASA помітив щось незрозуміле.

Як повідомляв портал Знай.uа, інженери NASA показали телескоп нового покоління.

Також портал Знай.uа писав, що вчені виявили невідомий матеріал у метеориті.