Південнокорейська LG може піти з російського ринку смартфонів. Постачання компанії в першому півріччі 2019 року знизилися до 5 тисяч штук: за аналогічний період 2018 року показник становив 80 тисяч штук, а в 2017-му - 390 тисяч пристроїв. Схоже, справи у компанії на ринку Росії йдуть дуже погано. Втім, ніхто не поспішає купувати смартфон від корейського гіганта, так як компанії Huawei і Xiaomi завоювали ринок бюджетних смартфонів.

станом на вересень 2019 року смартфони LG практично не представлені у великих роздрібних мережах електроніки, а на сайті компанії для замовлення доступна тільки одна модель. Варто відзначити, що LG все ще займає одну з лідируючих позицій на ринку побутової техніки для дому.

Популярні новини зараз

Клієнти ПриватБанку поскаржилися на масове зникнення грошей, відповідь не забарилася: "Ми не хотіли...."

"Голос країни 10" змусив Тіну Кароль палко ревнувати Дана Балана: "Божевільна"

"Бачили всі пози": сотні харків'ян стали свідками "полунички" в меблевому салоні, - гарячі кадри

Жінки йтимуть на пенсію у 55: Зеленський вніс поправки до закону 4-х річної давності

Показати ще

Частка LG на ринку смартфонів помітно знижується не тільки в Росії, але і в інших країнах, за винятком Південної Кореї і США. Подивимося, що компанія буде робити.

Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.

Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.

Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.