Астрономи за допомогою телескопа "Хаббл" зробили унікальний знімок спіральної галактики NGC 772, яка розташовується на відстані 110 мільйонів світлових років від нашої планети.

Варто відзначити, що NGC 772 дуже схожа на Чумацький Шлях. Про це йдеться в повідомленні обсерваторії.

Крім того, в обох галактик виявили кілька компаньйонів. Гравітаційний вплив одного з них деформував спіральний рукав NGC 772, залишивши його витягнутим і асиметричним.

галактика NGC 772, фото: spacetelescope

Однак відмінності у галактик все ж є. Так, у NGC 772 немає центральної перемички, яка навпаки є у Чумацького Шляху та інших галактик.

Солістка "ВІА Гри" у прозорому боді змусила фанів помріяти: "Залишайся такою завжди"

Скандальний нардеп Ілля Кива обізвав українців "тупим стадом" через Голокост та Бандеру

Коронавірус вже у Львові? Студента, який повернувся з Китаю, екстрено посадили "під замок"

Місиво з 11 автівок: пекельна аварія на трасі "Одеса-Київ" приголомшила Україну, трагічне відео

Уточнюється, що подібні перемички складаються з зірок та газу і, ймовірно, транспортують матеріал з галактичного ядра, підживлюючи процеси зореутворення.

Нагадаємо, що телескоп "Хаббл" показав людству "зловісне обличчя" в космосі. У мережі з'явилися унікальні кадри.

Як повідомляв портал Знай.uа, астрономи з Массачусетського університету в Амхерсті виявили в космосі дивний об'єкт, який довгий час залишався усього лише науковим "фольклором".

Також портал Знай.uа писав, що NASA показало космічний портал в інший вимір.