Співзасновник "Вікіпедії" Джиммі Вейлз запустив власну соціальну мережу під назвою WT: Social. Він розраховує, що нова соцмережа зможе скласти конкуренцію Facebook та Twitter через якісний контент.

Про це Вейлз розповів Financial Times.

Відомо, що соцмережа WT: Social буде існувати на пожертвування користувачів, щоб обійтися без реклами. За словами Вейлза, саме реклама — головна проблема соцмереж, які будують на ній бізнес-модель. У підсумку користувачі отримують інформацію низької якості, "безглуздий клікбейт".

Джиммі Вейлз
Джиммі Вейлз

Успіх Netflix і Spotify Вейлз вважає доказом готовності користувачів платити за значущий для них контент. Стрічка WT: Social оновлюється виходячи з хронології постів. На противагу, Facebook зараз формує стрічку, наприклад, з урахуванням кількості лайків і коментарів (точні алгоритми видачі, які задіють безліч факторів, Facebook не розкриває).

Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються 3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів
Показати ще

WT: Social працює з жовтня силами декількох співробітників. Число користувачів за місяць наблизилося до 50 тисячам.

Додамо, соцмережа WT: Social є похідною від проекту Wikitribune, сайту "ЗМІ для спільної роботи", який Вейлз почав розвивати. Wikitribune запустила краудфандингову кампанію у 2017 році, але в той час вона не змогла залучити інвесторів.

Нагадаємо, Японці показали найпотужніший електрокар у світі: що він вміє.

Як повідомляв портал Знай.ua, акції Tesla злетіли вгору: BMW, General Motors і Daimler залишилися позаду.

Також Знай.ua писав, користувачі WhatsApp зіткнулися з новою проблемою: розряджає смартфон за хвилину.