Дослідники НАСА придумали, як вирішити проблему з постійною посадкою на Місяць, так як колонізація вже не за горами. Вчені представили роботизовану концепцію “піддонів на палетах”. Що стосується характеристик, новинка здатна прийняти корабель вагою до 300 кілограмів на поверхні місяця.

Космічний піддон, NASA

Докладно в технічному документі, опублікованому сьогодні, апарат являє собою свого роду космічний піддон: міцну базову конструкцію, яка може стати частиною багатьох майбутніх місій. Це все ще концепція, і насправді у неї немає назви, так що космічний піддон поки підійде. Коли компанія представить перший справжній концепт - невідомо.

NASA

Весняний призов розпочався: у Києві повістку в армію отримав 12-річний школяр

Кива проти Майдану: генпрокурор Рябошапка порушив кримінальну справу за побиття Ківою ветерана АТО

Позаздрять Пугачова і Ротару: 63-річна красуня видала секрет вічної молодості, дасть фору 20-річним

На пенсію в 50: українкам пропонують вийти на відпочинок раніше, головна умова

Нагадаємо, що експерти виявили серйозну уразливість в смартфонах Android. Наприклад, деякі програми мають доступ до камери, причому без відома самого користувача. Іншими словами, хакери можуть просто зламати доступ до камери і фото смартфона за допомогою звичайних сторонніх додатків.

Як повідомляв Знай.uа Павло Дуров порадив відмовитися від месенджера WhatsApp. Творець Telegram повідомив, що месенджер є ненадійним, а користувачі опиняються на гачку у хакерів. До того ж, кількість зломів акаунтів з кожним роком зростає.

Також Знай.uа писав, що компанія Apple представила чохол з акумулятором для новеньких iPhone. Тепер можна відмовитися від постійної зарядки гаджета, адже він отримав додатковий акумулятор.