За даними phys.org вчені Університету Ватерлоо в Канаді отримали перше підтвердження існування випромінювання Хокінга у чорних дір. Аналіз гравітаційних хвиль показав, що молоді чорні діри оточені квантовим «пухом» з віртуальних частинок, які створюють гравітаційно-хвильове відлуння.

Гравітаційні хвилі - це брижі в тканині простору-часу, викликані зіткненням у просторі масивних, компактних предметів, таких як чорні діри або нейтронні зірки .

"Відповідно до теорії загальної відносності Ейнштейна, ніщо не може врятуватися від тяжкості чорної діри, коли вона пройде точку неповернення, відому як горизонт подій" , - пояснив Ніяш Афшорді, професор фізики та астрономії у Ватерлоо.
Це вчені довго розуміли, поки Стівен Хокінг не використав квантову механіку, щоб передбачити, що квантові частинки будуть повільно витікати з чорних дір, які ми сьогодні називаємо випромінюванням Хокінга.

"Вчені не змогли експериментально визначити, чи якась матерія врятується від чорних дір до самого останнього виявлення гравітаційних хвиль", - сказав Афшорді.
"Якщо квантовий пух, що відповідає за випромінювання Хокінга та існує навколо чорних дір, то гравітаційні хвилі можуть відскочити від нього, що створило б менші сигнали гравітаційної хвилі після головної події гравітаційного зіткнення, аналогічно повторюваним відлунням".

Афшорді та його співавтор Джахед Абеді з Макса-Планка-Інституту гравітаціїфізика в Німеччині повідомили про перші попередні висновки цих повторюваних відгомонів, надаючи експериментальні докази того, що чорні діри можуть кардинально відрізнятися від того, що прогнозує теорія відносності Ейнштейна, і відсутність горизонтів подій.

Вони використовували дані гравітаційної хвилі під час першого спостереження зіткнення нейтронної зірки, записаного детекторами гравітаційних хвиль LIGO / Virgo .

Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати

Відлуння, які спостерігали Афшорді та Абіді, відповідають модельованим відлунням, передбаченим моделями чорних дір, що враховують ефекти квантової механіки та випромінювання Хокінга.

"Наші результати все ще орієнтовні, оскільки є дуже малий шанс, що те, що ми бачимо, відбувається через випадковий шум у детекторах, але цей шанс стає менш імовірним, коли ми знаходимо більше прикладів", - сказав Афшорді.
"Тепер, коли вчені знають, що ми шукаємо, ми можемо шукати більше прикладів і мати набагато більш надійне підтвердження цих сигналів. Таке підтвердження було б першим прямим поясненням квантової структури простору-часу".

Дослідження "Відлуння з безодні: високо округлений залишок чорної діри для злиття бінарної нейтронної зірки GW170817" було опубліковано в журналі Cosmology and Astroparticle Physics в листопаді і в цьому місяці було присвоєне перше місце Buchalter Prize Cosmology Prize.

Нагадаємо, раніше шведська екоактивістка Ґрета Тунберґ виступила на Всесвітньому економічному форумі в Давосі.

Як повідомляв портал "Знай.ua", екоактівістка і Людина року за версією журналу Time Ґрета Тунберг направила серйозне послання бізнес-еліті.

Також "Знай.ua" писав, що журналістка Дженні Курпен, яка втекла з Росії і якій Україна свого часу відмовила в політичному притулку, вийшла заміж за засудженого до довічного ув'язнення винахідника Петера Мадсена з Данії.