Згідно з повідомленнями ЗМІ, останні рекламні стандарти Google Chrome показують, що в цьому році браузер припинить показ оголошень на сайтах, що містять “деструктивні” відеореклама. Новий рекламний стандарт визначає, що споживачі не сприймають певну рекламу. Ці оголошення, швидше за все, спонукають споживачів встановити блокувальники реклами. До таких оголошень належать відеореклама, які автоматично відтворюються без участі користувача, і так звані “липкі оголошення”, що займають понад 30% екрана (незалежно від того, як користувач прокручує сайт, оголошення буде прилипати до однієї сторони сторінки).

Браузер Google Chrome, business-text.com
Браузер Google Chrome, business-text.com

Близько двох років тому Google почав блокувати рекламу на сайтах, які не відповідали рекламних стандартів. Рекламний бізнес Google знаходиться під пильною увагою антимонопольних органів, так як випущені останні рекламні стандарти альянсу.

Google Chrome
Google Chrome

Нагадаємо, що експерти назвали 5 самих популярних браузерів для ПК. Не дивно, але серед лідерів не можна не помітити абсолютну перемогу Google Chrome.

Популярні новини зараз
Головне за 24 квітня: бунт українців у Польщі, трагедія Каті Репяхової, важливий день та різке підвищення цін Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Як повідомляв Знай.uа Ілон Маск висміяв захист Facebook і WhatsApp. Схоже, злом смартфона голови Amazon став реальністю завдяки проломи в системах сервісів.

Також Знай.uа повідомляв, що оновлення iOS 13 дозволить користувачам розблокувати свої авто без використання ключів. Для цього достатньо просто тримати з собою iPhone.